irem-16 Merhaba arkadaşlar, Bursa Hayat Hastanesi nde Özlem Ballı ile doğumu gerçekleşen anneler var mı acaba? Doğum nasıldı? Muayene süreçleriniz nasıldı? Doğumundan memnun kaldınız mı? Bilgi verir misinizz❤
Dlcy irem-16 merhaba ben ilk doğumumu özlem hanımla yaptım bir doktordan daha fazlası benim için ikinci bebeğimi bekliyorum yine onunla devam ediyorum dediğim gibi bilgisi olsun güler yüzü ilgisi alakası mükemmel
irem-16 Dlcy ay çok teşekkür ediyorum cevabınız için🥰🥰 doğumdan sonra ağrı durumunuz falan nasıldı acaba 🥰❤ sezaryen mi yapmıştınız❤❤