Mutlluu Selam kızlar 2 aylık hamileyim sol kasık ağrım oluyor sizde de oldu mu dünden beri ara ara ağrıyor
Fidan_karimli Mutlluu 18 haftalik hamileyim sol kasik bacak fena .Siyatik agrisi dediler ☹️ bazen yuruyemiyorum.
Mahirissmoms Mutlluu normal ya bebekle alakalı normal şeyler benimde çok oluyordu iki oğlumda da genellikle erkek lerde oluyor bence