Rmk Ben bu testleri yaptırmadım sağlık ocağına gittiğimde hemşirem neden yaptırmadın yaptırman gerekiyordu önemli dedi benim gibi yaptırmayan var mı?
Giizz Rmk bende yaptırmadım ne olursa olsun kabulüm dedim zaten yanılma payı da cok oluyo testlerım yerine detaylıya girdim çok şükür bişey çıkmadı canım
Rmk Giizz bende herşey Allah tan deyip yaptırmadım bugün hemşire yaptırman gerekiyordu deyince ufaktan telaş yaptım
Giizz Rmk Gönlünü ferah tut inan onların stresi yetiyo banada herkez yaptırsaydın dedi insanlar konuşmayı seviyor Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Rmk Giizz evet 2 li testi yaptırmiştım sonrasında stresinden dolayı pişman olmuştum o yüzden de yaptırmadım
Rmk Detaylı ultrason kaçıncı haftada oluyor ben 17+2 deyim 2 3 hafta sonra gidicem sen kaçıncı haftada yaptırmiştın