Herkese merhabalar. Şu an 28+4 deyim. 28.hafta kontrolümde doktor 31-32 cm rahim ağzı uzunluğunu ölçtü ve progestron (sabah 1- akşam 1) başlatıp oturur pozisyonda olmamı yasakladı.
Sağ bikini bölgemde batma gibi bir acı oluyor ama sürekli değil, yatar pozisyondayken geçiyor.
Hiç ayağa tuvalet harici kalkmamalı mıyım? Sürekli yatarak durduğumda da artık kenarlarım ağrıyor yatmaktan🥺
Bir de progestron için tam saat alımları önemli mi? Her akşam 9’da mı almalıyım mesela?