Melekhilmi Hamdolsun çok iyiyim bebeğim şu anda 26 haftalık düşük yapmıştım daha öncesinde sonrasında bir regli gördüm ve hemen hamile kaldım zaten doktorum şunu söylemişti doğal bir düşük olduğu için ve bebek çok büyük olmadığı İçin birkaç ay korunmana gerek yok rahim her ay kendini yıkar ve yeniden oluşturur eğer kürtaj olsaydı en az üç ay korunman gerekir demişti.