Zeliha1_ Kızlar dün geldı nişan akşam az az bugün de devam edıyor benim bildiğim 1 kere gelmez mı afedersiniz ped koymuştum ala kanlı bıde kahve tonlarınds gıne gelmiş pede dün acıle gıttıö acıklık sancj olmayınca gonderdıler napacağımı bıleöedım bugün de
gmz10 Zeliha1_ 1 hafta geçtikten sonra oldu ama suni sancıyla. Yani nişandan sonra hemen de olabiliyor bir iki hafta sonra da olabiliyor.
themom95 Zeliha1_ benim doğumun da nisan geldikten 2 gün sonra oldu yani 1 gün gelmeye devam etti 2.gun sacilarim başlamıştı