BirAskMasali1323 Nasıl geçti arkadaşlar sınavınız..Benim normal geçti son dakkalar bebiş bile dayanmadı habire tekmeliyodu anne hadi gidelim artık dercesine😂Çok şükür lavabo vs bı sıkıntı yaşamadım sadece son dakkalar yanlarim agirmaya başladı oturmaktan