Ben de 2kez cinsiyete dair rüya görmüştüm. Mavi oje sürülmüştü birinde , diğerinde de oğlum diye seviyordum bir ormanlık alanda piknik yapıyoken 😁 35+3 deyiz bir oğlum olacak inş🫶🏻 o zaman cinsiyet merak ediliyordu ailleer tarafından bilinçaltı olabilir demiştim ama rüyaları hafife almamak gerek demişti bir arkadaşım hamileyken 😊