Noluyoya
Ah inşallah🙏 Ben öyle böyle derken 35+3 e geldim. Tansiyondan ötürü max 38 e kadar durabilirmişiz. Malum panik ataklı biri olduğum için şuan sürekli tansiyon ölçerek yaşamak zor olsada bu güne gelebilmiş olmaktan mutluyum🙈Allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin. Bu hastalığı yönetmek gerçekten zor. Size de çok geçmiş olsun. Hergünün daha da güzel, daha da pozitif olması dileğiyle ☺️