zeynep_yildiz20
22+3 haftalık gebeliğimin başından beri uygulamada sadece okuyucuyum. Başlığın üzerine hesap açarak yazmak istedim. 4 sene boyunca paxil, xanax gibi ilaçlarla yaşadım. Kaygı bozukluğu, anksiyete, panik atak… Bırakmak istediğim çok zamanlar oldu ama asla başaramadım. 3 gün dirensem 4. Gün yenilmiş oluyordum. Sonra hamile olduğumu öğrendim. Bir anda kesince süreçle ilgili ciddi korkularım oldu. 2-3 güne kötüleşeceğim bebeğe zarar veririm ben bu süreci yönetemem gibi. Zaten ilk zamanlar hamileliğin vermiş olduğu yan etkilerde eklenince insan biraz kötü oluyor. Ama bebeğine odaklanmaya çalış🙏 Ben bu haftalara bu şekilde geldim. Ve benim geçirdiğim ataklarım ciddi zordu. Olaya sonra şöyle baktım. Benim yapamadığımı bebeğim yaptı. Onun sayesinde bu illetlerden kurtuluyorum. Hala ara ara vurmadığını asla söyleyemem. Ama tamamen bebeğe odaklanarak o an kendimi dizginliyorum. Herkes bırakır, ben ömür boyu bunlarla yaşarım kafasında ve gitmediği doktor kalmamış biri olarak söylüyorum ki bebeğin bu ilaçlardan kurtulmak için sana bir şans🥹🙏 Çok zor, hamileliğin üzerindeki etkileri ve ilacı bir anda kesmek biliyorum. Ama kendini olabildiğince az dinle ve bolca uğraş bul. Dışarı çık, insan içine karış. İlaç alabileceğim haftalar artık gelsin isterken, Bebeğini hissetmeye başlayacaksın. Ve inan çok daha güçlü hissedeceksin. Bu yolda Bizim için tek dileğim yolun sonuna ilaçsız gelebilmek❤️