bebegimolacak Bat 14 ama regl olamadım, 2 gün kala yaptım negatif bugün yine yaptım negatif. Bu ay aşırı yoğunduk stres falan yapmadım ama niye gecikti acaba ? Not erken gebelik testi değil.
Semyil bebegimolacak geç döllenme olabilir canım bir kaç gün daha bekle olmazsan kandan değere baktır bazen testler yanıltabiliyor
shrnur bebegimolacak canım benimde bat 10 du ama 5 gün gecikti testlerde negatif çıkıyor normalde hep düzenlidirde noldu anlamadım bende bekliyorum
aysegul2812 bebegimolacak merhaba ben en son Mart’ta regli olmuştum Nisan da hiç olmadım o bir ay içinde test kan ultrason herşeye baktırdım gebe değildim adet söktürücü falan yazıldı hatta ama kullanmadım o hafta biraz regli belirtilerin olmuştu son bi test daha yapayım dedim Mayıs ayı başında ve gebe olduğumu öğrendim doktorum da geç döllenme olabilir demişti
anonim001 bebegimolacak klomen falan kullandın mı peki benimde kulladıgım ay gecıkmıştı canım bi ihtimal, aşılama yaptırıcan diye okumustum ondada klomen kullandırıyolar sanırım oyüzden dedim
Aslaninannesi_ Canım gecikmeni bekle benim gecikmem olduğu halde o testte çıkmadı , ama erken gebelikte silik çıktı
ideemirel bebegimolacak gecikmenin 10. Gunu aşırı silik cizgi gördüm o kadar silik ki sadece ben görmüştüm 😄 geç döllenme olmuştu
Aslaninannesi_ bebegimolacak tabi benim 2 gün gecikti erken gebelik yaptım o kadar siliktiki bakarken kör oldum ertesi gün yaptım hafif silikti beta baktırdım 94 tü ufak olduğu için idrarda hemen çıkmayabilir demişti doktor
shrnur bebegimolacak ay benimde aklıma o geldi havalar soğudu ya mevsim değişikliği falan anlamadım döngüm 28 29 dur hep düzenli şekilde ama anlamadım bende
Esiilaa Benimde o şekilde yaa:( 3 gün gecikti hep 2-3 gün erken olurum bide bende kaset tese yaptım negatif bugün yine bilmiyorum o zaman neden olmuyorum diyorum bende geç döllenme olunca kac gun sonra cıkar ki ihtimali var mı bilmiyorum
bebegimolacak Esiilaa valla ben de bilmiyorum gecikmenin 10 gün sonrasında bile negatif gören oluyormuş