İlk doğumum 40+5’de oldu. 3875 gramdı oğlum normal doğumla geldi. Öncesinde denemediğim bir şey kalmamıştı 37’den itibaren hiçbir etkisi olmadı diyebilirim. Ne zaman hazırlarsa o zaman geliyorlar artık buna inanıyorum o yüzden. Kendinizi hiç strese sokmayın en erken 40’ta gelecek diye düşünün hiç beklemeyin o zaman çok daha kolay geçer zaman 😅
Şimdi ikinci çocuğuma hamileyim 11. Haftadayım 40’dan öncesi için hiç beklentiye girmiyorum açıkcası :))