Merhaba arkadaşlar 24 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri idrarımda geçmeyen bakteri var antibiyotik toz ilaç kullandım ama bi türlü tam anlamıyla geçmiyor çok endişeliyim korkumdan bebeğe hiçbir alışveriş bile yapamıyorum çünkü erken doğuma sebep oluyor bu durum benim gibi yaşayan var mı bu durumu😓