Arkadaşlar, eşimle benim kan uyuşmazlığımız var ve 4.5 aylık hamileyim , çocuk kan uyuşmazlığı yüzünden hasta doğar diyorlar ve çok korkuyorum aranızda yaşayan var mı doğan cocuklar hasta mı doğuyor gerçekten bunu düşünmekten hamileligimi mutlu geciremiyorum bile 🥹 lütfen biseyler yazın.