Edakultur Evde erken gebelik ve kaset test yaptım ikiside pozitif kan verdim 0.34 çıktı ne bu anlamadım yardım edin yaşayan var mı bunu
2209 Edakultur benim pozitif çıktığı için kan verdim sonucu ne olursa pozitif olur demiştim 5 be üstü demişlerdi 1370 çıkmıştı benim de