Kızlar 39+4 oldum beyefendinin keyfi gelirse gelecek inşallah ama maalesef ki birkaç gündür boğaz ağrım var yani ilaç kullanamayacağımı biliyorum o yüzden işte ihlamur falan içip sağlıklı beslenip geçirmeye çalışıyorum doğum esnasında bu bir problem olur mu yani bebek için sezeryan ya da normal doğumda ?