Aabbccc Kızlar 32.haftadayim ve bebek çok aşağı inmiş rahim ağrım var hastanede yatıyorum şuan serum iğne ve haplarla durdurmaya çalışıyor doktor böyle olan var mı acaba çok ağrılarım var ama rahmime baskı yapıyor 😔
t_turkan_2 Aabbccc stres yapmayin olumlu düşünün zaten kontrol altindasiniz 32 hafta normale çok yakin bol bol yiyin kilo alsinlar birde ciger ignesi yapin korkmayin gelselerde herşey güzel olur ben 29 haftada doğurdum gecen hafta küvezde bebeklerim çok Şükür canlari içinde olsun Atlaticaz 🤲
Kelebegimmm kendine iyi dikkat edersen zamaninda gelir insaAllah.benim ilk cocugumda 30 haftada erken dogum riskim vardi 40a kadar dayandik
ikiprensesbebiissss Kelebegimmm nasıl erken doğum riskiniz vardı az önce post açtım bi bakar mısınız 🌸
Kelebegimmm Aabbccc eve gectikden sonrada dinlen ohtiyac disinda ayaga kalkma.doktor soyler zaten bunlari
Aabbccc t_turkan_2 teşekkür ederim inşallah bakalım ciğer geliştirici iğne vuruldum her ihtimale karşı kilo alması için en çok ne yemem gerekir acaba