Leylaaa_46 Ayguness yeşil olunca enfeksiyon oluyor ama . Bende beyaz avuç dolusu kadar geldi kanlı gelmedi . Suyumda gelmişti onunla beraber
melekmi22 Ayguness bende hafif pembesi kırmızı az miktarda bir kan geldi ardından bir iki saat sonra da suyum gelmişti yeşil renk enfeksiyon diye biliyorum
Eyseca Leylaaa_46 merhaba benimde tuvaletten sonra bembeyaz bir parça gelmiş tuvalete Nisan olabilir mi hastanede yatıyorum sancidan 4gundur henüz 35+6
-incila- Benim açık sarı jel gibiydi. Nişan oldugunu anlamamıştım. İki gün boyunca gelmeye devam etti içinde nokta kadar kan görünce anladım. Ki o kadar küçük bir kandı ki flash tutup gözüküyodu 😂
Ahlas-1 -incila- nişandan kaç gün sonra doğum yaptınız? Benim de dün aynı şekilde nişana benzer sarı jelimsi ve içinde ufacık kan olan akıntı geldi.
Aycicegi_ -incila- Merhaba bende de nohut kadar çok hafif sarı renk jelimsi jölemsi birşey geldi. İki haftadır bu üçüncü gelişi o arada kontrole de gittim herşey normal dedi doktorum. İnsan tedirgin oluyor
-incila- Ahlas-1 iki gün sonra canım. Başta nişan oldugunu anlamadım çünkü kırmızı pembe bekliyodum sonra ertelesi günde gelince akşama doğru öyle anladım
-incila- Aycicegi_ benimde öyleydi. Ben nişanı gördüm sancımda vardı ama ntsde çıkmıyordu. Ters bişeyler hissediyorsanız bir doktora görünmenizde fayda var
ayseheyecanli Ayguness yeşilimsi olunca benek kaka da yapmış olabiliyor gelen suyun rengine karışıyor kaçıncı haftanız