Gulsum_ats Kızlar crohn hastasıyım ilaç kullanıyordum o yüzden öyle bir ihtimal yoktu öylesine yaptığım Bi teste hamile olduğumu öğrendim 7.4 haftalık kese var ama içini doktor görmedi acaba normalmi yoksa kullandığım ilaçlar yüzündenmi🙄
Gulsum_ats Hastalığımın engeli yok ama çok fazla ilaç alıyorum ilaçlarımdan biri gebelikte riskli öğrendiğim güne kadarda kullanıyordum kalp atışını duymayınca korktum yani