Neferut Ben hatırladığım kadarıyla en hareketli zamanlarıydı diye okumuştum bu haftaları ama herkes için doğru olacak diye bir şey de söz konusu değil tabi ki 🤷🏼♀️ Ama dediğim gibi sola dönme ile ilgili olan muhabbeti öneriyor doktorlar. Önemli olan içinizin rahatlığı bence. Kafanıza takılıyorsa gidin 💕