Annecilek ben de tam 21. Haftamda grip olmuştum ve bademciklerim şişmişti. Parol ve antibiyotik yazmıştı. Sadece parol kullandım. Limon tükettim. Bal limon sarımsak kürü de yapmıştım iyi geldi. Sarımsağı doğrayın küçük küçük(rendelemeyin hem kokmasın hem acı olmasın) içine bal ve limon ekleyip şurup gibi çiğnemeden kullanın. Her yaptığınızda taze yapın 1 diş sarımsakla. Geçmiş olsun.