Merhabalar kızlar adet sonrası 4.günde soğan kürüne başladım ama 4.günde birkaç damla kiraz çürüğü renginde lekelenme oldu. 3gündür de devam ediyor bu lekelenme miktar olarak reglden az ama göz ardı edilecek miktarda da değil. Şimdi sorum şu bu adet kanı mı yoksa kürden dolayı başka bir kanama mı oldu? Namazım oluyor mu olmuyor mu onu anlamaya çalışıyorum