AselM Her hamilelik kendine özel ve zor. Kolay hiçbir hamilelik yoktur. 2 kızımdan sonra oğlum olacak Allah nasip ederse ama ben bu hamileliğim de daha zorlandım evet ödem olmadım ama asla gücüm olmadı. Ve gebelik varisi çıktı 12 haftada ayak bileklerimden vajinama kadar çok zorlanıyorum. Sol ayak bileğim morardı çürümüş gibi Allah herkesin yardımcısı olsun. Emzirirken hamile kaldım zaten dişlerim bitmişti aslında ben bittim galiba 😅 bu son tüpleri bağlatıyoruz rahat ediyoruz 🤭