Merve1006 Kızlar vajinada ve idrar yolunda kaşıntım başladı bugün .İdrarımı yapıyorum bidaha geliyo gidiyorum 1 damla neyse doktorumu aradım Travozol krem kullan dedi. Kremde kortizonlu olduğundan kullanmak istemedim. Başka fikri olan var mı ? Doğal öneriler ? Bunu yaşayanlar ne kullandı?
Nur16 Merve1006 travazol kremi bende kullandım hemen geçiriyo çok işe ağrıyo yani doktor verdiyse neden kullanmıyon almasaydın madem
Sevdaliza Canım elma sirkesini peçete döküyorum biraz her WC’den sonra bide onu sürüyorum ve anında etki ediyor benim 2 günde enfeksiyonu da bitirdi
Merve1006 Nur16 aldım demedim doktor kullan dedi dedim. Kortizon içeren kremler gebelikte uygun değildir eczacılar da önermez ama doktorlar yazıyor çünkü sirkeyle yıka demiyecekleri için.
Nazolii Ilk gebelikte son aylarda benimde oldu travazol verdo zaten hemen gecirdigi icin sıkıntı olmadi dedikleri sirke, sabun vs şeyleri uyguladim ama daha beter oldu bazen iyi yapalim derken daha kötüsünü yapıyoruz 🙉
Selinnnce Merve1006 evet canim Allah korusun. Ben hamile dglm ama burda cok hamilenin onu kullandigini okudum kmse sikayet etmemisti. Gonlunu ferah tut ins bisey olmaz
Selinnnce Merve1006 coook istiyorum canim Insallah Allahim nasip eder banada. Sende saglikla bebegine kavus insallah🙏
Merve1006 Selinnnce kafaya takma kalırsın canım. Ben hap iğne aşılama derken psikolojimi bozdum olmuyo diye artık istemiyorum dedim o ay hamile kaldım inan ☺️
Selinnnce Merve1006 herkes oyle diyor ama kafaya takmamak elde degilki 6 aydir olmuyor :( senin oldugu ay kac kere denemistiniz canm
Merve1006 Selinnnce 6 ay denedik hapla iğneyle sonra 7. Ay aşılama yaptırdım ikiz tuttu 12. Haftada kalpleri durdu kürtaj oldum. Artık istemiyorum dedim 1 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım canım şimdi 19 haftalığız ☺️