Hepimizde aynı geçiyor diye düşünüyorum bende , hamileliğimin başından beri yatıyorum ağırlıklı olarak, 35.haftamdayım , çevremden hep duyduğum ne kadar dinlenerek geçirirsen ikiz gebeliği o kadar gebelik uzun sürüyordu , 34 den beri doktorum hep dinlen ve beslen başka birşey yapma dedi, maksat ne kadar büyürlerse karnında o kadar kâr olması , inşallah hepimiz sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 🙏🏻