Selammm 7+2 geçen kontrole gittiğim de doktorum bi kaç tahlil istedi yaptırıp getirdim sonuçları beta tavan yapmış 44840 doktorum da görünce şaşırdı yanlışlık var falan dedi ama alttan bile muayene etti bi sıkıntı görmediği söyledi hatta bi kaç doktoruna bile sordu sorun yok dediler ne kadar rahatladım desemde içimde bi şüphe oluştu bu kadar yüksek çıkan oldu mu hiç aranızda ?