Nuribasak ilk gebeliğimde bende de çok yoğun ama sümüksü şeffaf renkte akıntı olmuştu.Doktorum eve yakın olmadığı için başka bir doktora göründüm rahimde açılma oluşmuştu sonrasında erken Doğum oldu.Herkesin aynı olacak diye birşey yok benimki farklıdır bilemiyorum ama akıntılar tahim ağzını yumuşatabiliyor bence detaylı bir daha görün rahim ağzı uzunluğunun iyi olup olmadığını sor ölçüm yapsınlar.