Buskyksl Merhaba 15+6 haftalık olduk ara ara kanama yaşıyorum kontrole gidiyorum şükür bebek iyi ama bu hafta sızıntı şeklinde bir kaç kere geldi kontrolüm yarın bu şekilde olanlar var mı
Mravza Buskyksl benim ıkı kere hamileliğin başinda 4 ve 7 hastalık ken geldi adet kanaması gibi 10 haftada kahve rengi geldi 16 kırmızı 18 haftada kırmızı geldi sebebi bulunamadı yat dınlen denildi erken doğum belirtisi deniliyor bende korkuyorum
Buskyksl Lagertha46 kahverengi geliyor bazen bayaa yoğun oluyor kesede kanama alanı olduğu için doktor korkma demişti ama rengi açıldı onun şimdi kırmızıya yakın geliyor bir kaç gündür böyle
Lagertha46 Buskyksl enfeksiyon var mı bende kahverengi oluyor çocukta iyi rahimde iyi plesenta da iyi
Buskyksl Gizemiii yok eşimle kan grubumuz aynı zaten bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiç sorun yaşamadım