Ciceklerrrr Kizlar 26 haftalik doğum yaptım sezeryanla emzirmiyorum hamileligimde kan sulandirici kulaniyodum sezeyanin 32 günü regil oldum biraz yoğun gibi geliyor kanamam normal mi