sukranbzty1 HANİMLAR SADECE ASİLAMA YAPİLMAYA GEREK DUYULMADİGİ ZAMAN YUMURTA BÜYÜTÜCÜ HAPİ VE CATLATMA İGNESİNİ SİZ DOKTORDAN Mİ İSTİYORSUNUZ YOKSA DOKTOR MU ÖNERİYOR SİZE NASİL OLUYOR
Cosimaniehaus sukranbzty1 doktor önermişti bize. Klomen ve çatlatma iğnesi denedik 3 kere. Sonrasında aşılama denemiştik yine doktor önerisiyle.
sukranbzty1 Cosimaniehaus ben de pkos var geçen ay aşılama oldum ama kimyasal oldu sizin sıkıntınız neydi acaba ? Ben de 1 ay sonra sadece hap ve iğne isteyeceğim uygular mı bilmiyorum 😏
Cosimaniehaus sukranbzty1 bi sıkıntı görmüyordu ama olmuyordu da bizim. Klomen+çatlatma iğnesi sonra 1 kere aşılama denedik o da olmadı. 4ay sonra falan kendiliğinden oldu. Beslenmemize falan dikkat etmiştik son zamanlarda o etkili oldu sanırım.