Hsnsarem-94 canım benim 10.haftada kanamam olmuştu ama kesede bir sorun yoktu doktor progestan verdi iğne serum yaptı daha yapacak birşey yok elimizden geleni yaptık beklicez dedi . Şuan 17.haftadayız , yani eğer bebişinin yiyeceği ekmeği varsa gelecek bu dünyaya çok üzüldüğünü biliyorum ama stres yapmamaya çalış , çünkü emin ol çok küçük ama hissediyor dualarım seninle Rabbim gönlündeki istediğin neyse onu versin 🙏