Yusufun_Annesi22 yemeye çalışıyorum ama ağrılarımdan,gaz sancısından yiyemedim birşey 2 gün oldu biraz daha toparladım kendimi çok şükür ben annemde kalıyorum,bugün evime geçicem alışverişi yapıp öyle geçiyim dediklerinizide almış olurum dut,komposto yiyorum ama sürekli şekerli şeyler yemek istemiyorum