Antibiyotik kullanmıştım.istemeyerek kullandım tam ovülosyan dönemimdeydi.çok stres oldum kullandım diye.o yüzden gecikti zaten.vücudunuzu tanıyorsanız adet olup olmayacağınızı 1 hfta öncesine kadar anlayabiliyorsunuz.ben tanımaya başladım anlıyorım artık adet olup olmayacağımı