Sezeryan olursa Kasım sonu normalı beklersek aralığın ilk haftası dedi doktorum ama normal doğumu bekleyeceğim inşllah çalışıyorum şuan 29 haftalık olduk 32.haftada izine ayrılınca bende kıyafetleri vs yıkamayı düşünüyorum Adana’da doğum yapacak olan varmı ?