Mz93 allah aşkına o önermeyen mallar kim demek istiyorum kusura bakmayın yani ne için önermiyolarmış zaten 1 tane evladınızı kaybetmişsiniz ne zararı varmış acaba ??? Bende ilk bebeğimi bu yuzden kaybettim, ikinci gebeliğimde 3 ay boyunca iğne vurdum aspirinide daha yeni bıraktım şuan 7 buçuk aylık hammileyim oğlum şuan sağlıklıysa o iğnelere borçluyum , o zamanlar 2 aylık hamileydim sadece test yaptrmak için devlete gittim doktora iğne kullandımı soyledm bana kullanma bırak biz 4 düşükten sonra veriyoruz bu iğneleri dedi kavga ettim çıktım onlarda biliyo işe yaradığını ama 4 evladı toprak etmemizi bekliyolar resmne saçmalık .