Kızlar evlenmeden önce ellerimde siğil öıkmıştı o dönem yaktırdım ama vajinal völgede de 1 tane cıkmıstı onun icin gitmedim bekarken göstermeye utanıp , evlendikten sonra 1 tane daha cıktı , 4. Seneme giricem yeni hamile oldugumu öğrendim transferden sonra popom afedersiniz cok kasınıyodu farkettim ki anüs cevresinde 1 et beni gibi bisey cıkmıs ama cok kaşınıyo , yarın cildiyeye randevu aldım bi sıkıntı olur mu acaba , hamile kalmadan once smear testi yapmıslardı kadın doğum temiz cıkmıstı