Busraxo Merhaba anneler ben 39 haftalik hamileyim geceleri uyuyamiyorum bu normalmi, yataga girinci boguluyor gibi oluyorum kimseye olan varmi?
Tutaste_ Busraxo 34+6dayım 33 den beri boğuşucak gibiyim yatakta hatta daha gerideki haftalardan beri. Bebekte iri değil okadar ama ben nefessiz kalıyorum beynıme baskı oluyo çok