Kızlar 2.gebeliğim ve kızım 4,5 yaşında. İstemsiz olarak alışkanlıktan ötürü mesela uyuduysa koltukta kucagıma alıp götürğyorum ya da gece tuvalete kaldıracaksam kucagımda götürüyorum. Şuan 19.haftanın içindeyim ve ister istemez aklım kalıyor zararı olur mu diye sürekli yaptıgım bişey değil ama günde bir kez de olsa kaldırıyorum kızım minyon bir çocuk 14 kilo falan bu arada. Benim gibi olan var mı ya da agır kaldırıp zararını gören oldu mu