Benim bebeğime de devlette 2 hafta önde gidiyor kafa ölçüsü dediler , özele gittim orda da aynı şeyi söylediler. Bende haliyle çok endişelendim. 1 ay önce normal doğumla dünyaya geldi ve gayet de normal ölçüdeydi kafası , denilen kilonun da altında doğdu . Ölçümler bazen yanlış gösterebiliyor. Stres yapmayın bence sağlıcakla kucağınıza alın insallah