Cberrin Geçen hafta çarşamba 14. haftaydı tam.kesin kız dedi bir hafta sonra tekrar gidicem bakalım emin olmak için 😊
Sevgi1296 Bende bugün gittim yüzde 90 kız dedi ama belli olmaz ilk çocuğumda da erkek demişti 1 ay sonra kız dedi 😅
Fenerli6767 Bende 14.haftada öğrendim Erkek suan 16.haftayim dünde muanem vardı doktor erkek dedi 🥰👶💙
Karakurt Benim fetal dna yapıldı o yüzden doktor cınsıyetıne bakmadı bile en geç cuma gününe arayıp haber verecekler bakalım