ezgi98 Bugün yumurtlamadan sonra 6. Gün oldu.. Beklemek çok zor böyle durumda günler hemen geçse de test yapsam diye düşünüyorum 🥲 Ben yumurtlamadan 9 gün geçtiği zaman ilk testi yapmayı düşünüyorum sizler ne durumdasınız?
Tosuncukannesi ezgi98 valla bacım üçüncüye hamileyim şimdi hiç yumurtlama gününe denk getirmedim,ağustosta yumurtlamadan 1 hafta önce 1 kere yumurtlamadan 2 hafta sonra da iki kere birliktelik olmuş tuttu yani bende şoktayım üçüncü bebişime ama bilemiyorum 🤔😂
igvescarim ezgi98 9 gün yapmayın bence bende aynı şekilde günler geçmiyor diye bugün yaptım çıkmadı çok üzüldüm en iyisi 11 gün 12 gün olunca yapmak yoksa insan üzülüyor
Ilayda_3546 Arkadaşlar bana acil yardımcı olur musunuz Bat: 4 ekim Sat: 4 Eylül Yumurtlama dönemi: 17-18-19-20 Gösteriyor kafam çok karıştı bana bişey söyleyin akıl verin lütfen 🥹🙏🙌