Iraz Kızlar sol kasigim sürekli ağrıyor adet ağrısı gibi değil bıçak saplanmasi da degil özellikle oturunca böyle bir ağrı hissi var orda progestan kullanıyorum 2 gündür böyle bişi yaşıyan oldumu uzaninca geçiyor
Lilamorr06 Iraz bende de oluyordu özellikle çok ayakta kaldığımda ve stres olduğum zamanlar. Suan 31 haftaligiz cok şükür 🌸
Leyla93- Iraz Canım bendede oluyordu bebek yerlesıyor dıyorlardı çok sıddetlıyse doktora danışmanda fayda var tabı 🌸
Elifff2112 Iraz bende oldu dun acile gittik uyutmayan bir agriydi kese etrafında kanama var düşük riski var dedi progestan grubundan duphaston diye bir ilaç yazdı ve tuvalet haricî kalkma dedi
Beri57 Evet canım ben 23 haftalığım ve ara ara sağ tarafım kasılıyo yürürken, sol tarafa uzanırken rahatlıyorum doktor bana magnezyum yazdırdı kullanıyorum iyi geliyo tavsiye ederim , aktif kanaman olmadığı sürece endişelenme
Elifff2112 Iraz hala sürekli ağrı var mı benim ağrım.surekli olarak devam ediyor hic geçmiyor oturup kalkarken ağrıyı dshs cok hissediyorum
Iraz Elifff2112 bana progestan yazdığından beri daha iyiyim canım eskisi gibi değil sanki sende kullan ilaçlarını daha iyi olursun inşallah