buse76 Kızlar benimki 14 uydu ama olmadım pazartesi kan vercem öğrenen var mı yada bekleyen benim gibi
ozlem_2727 buse76 bat 15 eylül gelen giden yok dün erken gebelik testi yaptım gölge gibi vardı ama çok gözükmediği için önemsemedim kesin regl olurum heralde diye bekliyorum bakalım
buse76 imcakir hadi inşallah benim geçen hafta yerleşme kanaması gibi bişey yaşadım pempe bişeydi anlık belki bir ihtimal vardır diye umut ediyorum ama yoksa da üzülmem artık alıştım pazartesi ne çıkacak bakalım
Ilayda_3546 Arkadaşlar bana acil yardımcı olur musunuz Bat: 4 ekim Sat: 4 Eylül Yumurtlama dönemi: 17-18-19-20 Gösteriyor kafam çok karıştı bana bişey söyleyin akıl verin lütfen 🥹🙏🙌
Ilayda_3546 mothercup Şöyle yani asıl sorum nezaman test yapmalıyım nasıl anlarım bu konuları pek bilmiyorum açıkçası o yüzden
buse76 Ilayda_3546 kız olsun bii bebiş test kolay adet günü yaparsın yada gecikmede ooo oo 20 gün kala bunları düşünürsen işin zor akışına bırak tatlım herşeyi
bebegimolacak buse76 kuzu testler negatif regl olcam ama olamadım anlamadım, bu ay stres falan yapmadım çok yoğundum ama gecikti işte🫠
furaley678 Bat 13 dü ayın 12 sinde test yaptım ve kan verdim pozitifti allah isteyen herkese nasip etsin pazartesi doktora gideceğim