RiRi22 30+4 olduk. Evde azıcık hafif temizlik yapaym sonrasında oturunca bir bel ağrısı başlıyor. Sağ ayagimn üstüne de basamiyorum bir süre. Bu normal mi kizlar ??
Kubraakgn0 RiRi22 Bizde 33+4 üz hiç bişey yapmasam bile bel ve kuyruk sokumu ağrısı beni mahvediyor sol ayağımın üzerine basamıyorum bastıkca topuğumdan kuyruk sokumuma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor resmen topal saksağan gibi geziyorum evde 🥹😂