Karnım sertleşip yukarı toplanıyor kasıklarım karnım gerilip ağırıyor o sırada hani böyle aşırı tuvaletiniz varmış zor tutuyormuşsunuz bıraksanız rahatlıcaksınız gibi bir his olur ya öyle oluyorum. Bu dopum belirtisi mi geçen çarşamba 1cm açıklığım vardı. Doğum belirtisi ise acile gitmeli miyim biraz daha beklemeli miyim?