Zeliha1_ Bı sıkıntım yokken lavabo dan cıktıkfak sonra kan gördüm bekledım gelmeye devam edınce acıle geldık maalesef acılma yok sancı yok doktoru bekliyorum
Zeynepfurkan Zeliha1_ bende antibiyotık kullandım . 35. Haftada olmuştum benimde kanama ama Şuan 39+4 um . Bebek gelmedi daha da