Harununduygusu Merhaba kizlar🥰 Forumda bir yorumda okudum, sezeryandan sonra alttan muayene yapılıyor diye. Bunun doğruluğu nedir? Yapılıyor mu? Neden yapılıyor? Yapılıyorsa nasıl yapılıyor. O kadar düşünceye bir de bu eklendi. 🥹🥹🥹🥹
Tugbayildiz21 Harununduygusu bana 40 kontrolümde yaptı doktorum bide smear testi aldı. Ultrasonla da baktı içeriye kanama gibi aksi bir durum var mı diye
TwoPearls Harununduygusu 2 doğum yaptım 2sinde de öyle bişey olmadı belki başka bir sorun olduğunu düşündüğü için bakmıştır doktor
mcansu Harununduygusu bende sezeryan doğum yaptım ama hiç alttan bakılmadı doğum sonrası bir karnıma bastırıp muayene oldu 40 sonrası da ultrasonla bakmıştı
KurabiyeninAnnesi123 Harununduygusu benim alttan muaynem olmadi doktor oraya çati muaynesi dışında hic bakmadi bile niye baktiklarini anlayamdm sezeryanla oranin ne alakasi vr
Feyzadilara Hayır öyle birsey yok sadece doğumdan sonra yattığınız gün kanama varmi diye bakılıyor karnınıza bastırıp onun dışında alttan muayne farkli rahatsızlık veya bir neden yoksa bakılmaz