Gunes_-42 Merhaba hanımlar hamileliğimin ilk haftalarindayim Antalya’da yaşıyorum önerdiğiniz ve memnun kaldığınız iyi bir hastane ve doktor var mı? Devlet olması benim.icin daha iyi önerilerinizi bekliyorum
Mineztrk Gunes_-42 bnde şehir hastanesine gidiyorum doktorum Fatma Elif ışık Eryılmaz çok tatlı bi doktor bildiğim o hastaneye özelden gelenler de Tuğrul kaplan Zeynep inci bu iki doktor çok memnunlardı çevrem Kepez ise Fatma özlem kılıç 9 ay boyunca ona takipliydim oda çok ilgili bi xdoktor
Aysuaras Şehir hastanesine gidiyorum doktorum nursel hanım gayet memnunum güzel bilgilendiriyor Caner beyde var onada gitmiştim daha öncesinde oda iyi egerki Kepez devlet düşünürsen de orda Sanem ve Fatma hanımı çok öneriyorlar canım
Gunes_-42 Aysuaras anladım caniim benim içinde ilgili olmasi çok önemli şehir Hastanesinin çok temiz ve ilgili olduğunu duydum. İlk tercihim orası gibi Nursel soyadı nedir
Nslhnf Aysuaras merhabalar ikili tarama yaptımı doktorunuz yoksa başka bir hastaneye mi yönlendirdi sizi
Gunes_-42 Mineztrk Fatma elif ışık duydum aslında o doktora randevu alıp gitmek istiyorum ilgili ve guleryuzlu bir doktora benziyor gerçekte de öyleyse😌ama diğer doktorlari da değerlendireyim siz hangisnde doğum yaptınız
Aysuaras Gunes_-42 aynen benimde ilk tercihim temiz olmasından yanaydı canım doktorun adı Nursel Öztekin
Mineztrk Gunes_-42 bn iki oğlumu Kepez de yaptım ilki Gülcan türkliyli o özelde şuan ikincisi Fatma özlem hanım takipliydim ama ebeler girio şuan hamileyim elif hanıma gidiyorum bn memnunum seviyorum kendilerini
Mervebbdk Bende şehir hastanesinde Serhat hocaya gidiyorum çok memnunum, ilgili bi doktor. Tavsiye ederim
Aysuaras Nslhnf evet yaptılar başka hastaneye yönlendirmediler ultrasonla doktor ense kalınlığına felan bakıyor sonra kan veriyorsun 10-15 güne sonuç çıkıyor canım