Arkadaşlar ikili testim temiz gelmişti ultrasonda da her şey normal ilerliyordu fakat doktorum dörtlü tarama yapmak istedi 15+2 de yaptırdım sonuç 91/1 down yüksek riskli geldi üstelik ikilide bu değer 9960/1 idi. Perşembe günü genoksa fetal dna verdim. Aynı durumu yaşayıp temiz sonuç alanınız var mı ?