Başka bir veterinere daha götürün bence, burdan verilen bilgiler kedinize uygun olmayabilir. Benim kedimde de bir gözünün daha kısık olmasından farkedip götürdük içinde kızarıklık vardı, enfeksiyon kapmış. 1 hafta kadar damla kullandık, geçti. Ama o bölgeyi kaşımaması gerektiğinin farkında olmadıkları için sürekli patileri ile kaşımasını engellemek lazım. Bizim bi ara bünyesi zayıf düştü damar yolu açtılar eve geldi kolunda iğne vardı oranın dokunulmaması gerektiğini anlamadığı için sürekli çıkarmaya çalışıyor, hep gözümüz üzerindeydi öyle böyle atlattık. Çok geçmiş olsun, umarım yakında düzelir.